Λειτουργική διασύνδεση Αφήγησης και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο σύγχρονο σχολείο

Part of : για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση ; No.39, 2007, pages 14-15

Issue:
Pages:
14-15
Section Title:
Αφιέρωμα
Author:
Abstract:
Δεν διατίθεται περίληψη.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
http://www.peekpemagazine.gr/sites/default/files/issues/pdf/peekpet39.pdf
References (1):
  1. Αναγνωστόπουλος Β.Δ. (2007), Αφηγηματικά κείμενα για το σχολείο, στο συλ. «Αφήγηση και εκπαίδευση» επιμ. Τ. Τσιλιμένη, Εργαστήριο Λόγου και Πολιτισμού Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Βόλος.Αναγνωστόπουλος, Β. Δ. (1997), Αφηγηματικά κείμενα για το σχολείο, στο συλ. «Η τέχνη της αφήγησης », Πατάκης, Αθήνα.Αυδίκος, Ε. (1994), Το λαϊκό παραμύθι. Θεωρητικές προσεγγίσεις, Οδυσσέας, Αθήνα. Βασικά κείμενα για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Η διακήρυξη της Τιφλίδας, Τεύχος 2, Έκδοση ΠΕΕΚΠΕ, Αθήνα 1999.Gersie, Α. (1992), Earthtales: Storytelling in times of change, London: Green Print.Κανατσούλη,Μ. (2000), Ιδεολογικές διαστάσεις της Παιδικής Λογοτεχνίας, Δαρδανός, Αθήνα.Μαλαφάντης Κ. (2006), Το παραμύθι στην εκπαίδευση, Ατραπός, Αθήνα.Morin, Ε. (1999), La tête bien faite, repenser la réforme - réformer la pensée (Éditions du Seuil).Nanson, A. (2005), Storytelling and Ecology: reconnecting nature and people through oral narrative, University of Glamorgan Press.U.N.E.S.C0. (b), (1977) Conférence intergouvernementale sur l’ éducation relative à Γ environnement, Rapport final, Tbilissi, 14-26 octobre 1977 (Paris, ED/MD/49).U.N.E.S.C.O., (2006) in http://www.unesco.org/education/tlsf/theme_d/modl 9/uncoml 9bod.htm 9/2/2006