Μεθοδολογία εθνογραφικής έρευνας στην περιβαλλοντική εκπαίδευση

Part of : για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση ; No.39, 2007, pages 16-19

Issue:
Pages:
16-19
Section Title:
Αφιέρωμα
Author:
Abstract:
Δεν διατίθεται περίληψη.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
http://www.peekpemagazine.gr/sites/default/files/issues/pdf/peekpet39.pdf
References (1):
  1. Baynham Μ. (2002), Πρακτικές Γραμματιομού, μετάφρ. Αράπονλου Μ., Αθήνα: Μεταίχμιο.Broudy, Η. S. (1987), «The Role of Imagery in Learning», Occasional Paper 1, Los An-geles: The Getty Education Institute for the Arts.Burke P. (2003), Αυτοψία: Η χρήοη των εικόνων ως ιστορικών μαρτυριών [2001], μετάφρ. Α. Π. Ανδρέου, Αθήνα: Μεταίχμιο.Γραικός Ν. (2002), «Φωτογραφίες παιδιών ξεχαομένες οε παλιά οικογενειακά άλμπουμ. Οι νοοτροπίες της παιδικής ηλικίας και της νεότητας (1950 - 1980)», Για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευοη 26 - 27, 13 - 16.Γραικός Ν. (2004), «Το ερώτημα της Διεπιστημονικότητας οτη μεθοδολογία των προαιρετικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων», Τα Εκπαιδευτικά 75 - 76, 47 -60.Γραικός Ν. (2006), Αφηγήοεις και φωτογραφίες για το περιβάλλον του τόπου μου. Οι εθνογραφικές και οι εικονιστικές μαρτυρίες στην περιβαλλοντική εκπαίδευση,Κονταριώτιοσα: ΥΠ.Ε.Π.Θ. - Πανεπιστήμιο Αιγαίου -Δημοτικό Σχολείο Κονταριώτισοας Πιερίας.Clarke J. (επιμ.) (1993), Nature in Question. An Anthology of Ideas and Arguments, London: Earthscan.Cope, B. - Kalantzis, Μ. (επιμ.) (2000), Multiliteracies. Literacy learning and the design of social futures, London and New York: Routledge.Crumley, C. L. (επιμ.) (2001), New Directions in Anthropology and Environment: Inter-sections, New York: Altamira Press.Dickinson, A. K. - Lee, P. J. - Rogers. P. J. (1984), Learning History, London: Heine-mann Educational Books.Geertz C. (2003), Η ερμηνεία των πολιτισμών, μετάφρ. Παραδέλλης θ., Αθήνα: Αλεξάνδρεια.Gumperz, J. - Hymes D. (επιμ.) (1972), Directions in Sociolinguistics: The Ethnography of Communication, New York: Holt, Rinehart and Winston.Halliday, M.A.K. - Martin, J. R. (1993), Writing Science: Literacy and Discursive Power, Pittsburgh: University of Pittsburgh Press.Ingold T. (1992), «Culture and the perception of the environment», στο: Croll E. - Parkin D. (επιμ.), Bush Base: Forest Farm Culture, Environment and Development, London and New York: Routledge. Kessing, R.M., (19812), Cultural Anthropology. A Contemporary Perspective, New York: Holt, Rinehart and Winston.Kress, G. - Leeuwen, T. van (2001), Multimodal Discourse. The modes and media of contemporary communication, London: Arnold.Milton, Κ. (επιμ.) (1993), Environmentalism. The view from anthropology, London and New York: Routledge.Milton, K. (1996), Environmentalism and Cultural Theory. Exploring the role of anthro-pology in environmental discourse, London and New York: Routledge.Ong, J. W. (1997), Προφορικότητα και εγγραματοούνη. Η εκτεχνολόγηση του λόγου, επιμ. θ. Παραδέλλης, Ηράκλειο: Π.Ε. Κρήτης.Redelift Μ. - Woodgate G. (2000), The International Handbook of Environmental Soci-ology, Cheltenham -Northampton: Edward Elgar Publishing.Redelift M. (2000), Sustainable Development. Exploring the Contradictions, London and N. York: Routledge.Robertson - Egan, A. - Bloome, D. (2001), Γλώσσα και Πολιτισμός. Οι μαθητές/τριες ως ερευνητές/τριες, Αθήνα: Μεταίχμιο.Tonkin, Ε. (1992), Narrating our Pasts. The Social Construction of Oral History, Cam-bridge: Cambridge University Press.Thompson P. (2002), Φωνές από το παρελθόν. Προφορική Ιστορία, μετάφρ. Ρ. Β. Μπούσχοτεν - Ν. Ποταμιόνος, Αθήνα: Πλέθρον.Χαραλαμπόπουλος Α. - Χατζησαββίδης Σ. (19972), Η διδασκαλία της λειτουργικής χρήσης της γλώσσας, θεωρία και πρακτική εφαρμογή, θεσσαλονίκη: Κώδικας.Watson, R. Α., (1969), Man and nature: An Anthropological essay in human ecology, N. York:Harcourt