Αισθητική εμπειρία και μετασχηματισμός ή προσπαθώντας να συνδέσουμε μια εκπαιδευτική μεθοδολογία με τις θεωρητικές προσεγγίσεις της μετασχηματιστικής εκπαίδευσης

Part of : Εκπαίδευση ενηλίκων ; No.35, 2015, pages 4-15

Issue:
Pages:
4-15
Section Title:
Αφιέρωμα
Author:
Abstract:
Δεν διατίθεται περίληψη.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Η πρώτη εκδοχή αυτής της εργασίας παρουσιάστηκε στο 1° πανελλήνιο επιστημονικό συνέδριο διά βίου μάθησης που οργανώθηκε από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη, 27-28 Ιουνίου 2015) και με μια διαφορετική μορφή θα συμπεριληφθεί στον τόμο των πρακτικών του συνεδρίου που είναι υπό έκδοση.
References (1):
  1. ΕλληνόγλωσσηFreire, Ρ. (2006). Δέκα επιστολές προς εκείνους που τολμούν να διδάξουν. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο.Freire, P. & Shor, Ι. (2011). Απελευθερωτική παιδαγωγική: διάλογοι για τη μετασχηματιστική εκπαίδευση. (μετάφραση: Γιώργος Κουλαουζίδης). Αθήνα: Μεταίχμιο.Kegan, R., (2007). Ποιο "σχήμα" μετασχηματίζει; Μια δομοαναπτυξιακή προσέγγιση στη μετασχηματίζουσα μάθηση. Στο J. Mezirow, & Συνεργάτες (επιμ.), Η μετασχηματίζουσα μάθηση (σελ. 73-106). (μετάφραση: Γιώργος Κουλαουζίδης). Αθήνα: Μεταίχμιο.Κόκκος, Α. (2005). Εκπαίδευση Ενηλίκων: Ανιχνεύοντας το πεδίο. Αθήνα: Μεταίχμιο.Κόκκος, Α. (2011). Εκπαίδευση μέσα από τις Τέχνες. Αθήνα: Μεταίχμιο.Κουλαουζίδης, Γ. (2013). Η ενδυνάμωση ως μαθησιακό αποτέλεσμα στην εκπαίδευση ενηλίκων. Εκπαίδευση Ενηλίκων, 29, 3-9.Παληός, Ζ. (2003). Θεωρίες μάθησης και μάθηση ενηλίκων. Στο Εκπαιδευτικό Υλικό για τους Εκπαιδευτές Θεωρητικής Κατάρτισης, τ.1, 59 - 84. Αθήνα: ΕΚΕΠΙΣΞενόγλωσση βιβλιογραφίαBrookfield, S. (1988). Training Educators of Adults. New York: Routledge.Bruner, J. (1966). Toward a Theory of Instruction. Cambridge, MA: Harvard University Press.Freire, P. (1996). Pedagogy of the Oppressed. 3 ed. Harmondsworth: Penguin.Illeris, K. (2014). Transformative learning and identity. London: Routledge.Jarvis, P. (2004). Adult Education and Lifelong Learning: Theory and Practice, 3 ed. London: Falmer Press.Jarvis, P. (2007). Globalisation, Lifelong Learning and the Learning Society: sociological Perspectives. London: Routledge.Jarvis, P. (2009). Learning to be a Person in Society. Routledge, London.Kitchenham, A. (2008). The Evolution of John Mezirow's Transformative Learning. Theory. Journal of Transformative Education, 6(2), 104-123.Kegan, R. (1982). The evolving self: Problem and process in human development. Cambridge, MA: Harvard University Press.Kegan, R. (1994). In over our heads: The mental demands of modern life. Cambridge, MA: Harvard University Press.Kegan, R. (2009). What "form" transforms? A constructive developmental approach to transformative learning. In K. Illeris (Ed.), Contemporary theories of learning: Learning theorists ... in their own words (pp. 35 - 52). London: Routledge.Kokkos, A. (2010). Transformative Learning through Aesthetic Experience: Towards a Comprehensive Method. Journal of Transformative Education, 8, 153-177.Kokkos, A. (2013). The use of aesthetic experience in unearthing critical thinking. In P. Mayo (ed.). Learning with Adults. A Reader {pp. 205-218). Rotterdam, Boston & Taipei: Sense Publishers.Mezirow, J. (1990). Fostering critical reflection in adulthood. San Francisco: Jossey-Bass.Mezirow, J. (1991). Transformative dimensions in adult learning. San Francisco: Jossey-Bass.Mezirow, J. (1992). Transformation theory: Critique and confusion. Adult Education Quarterly, 42(4), 250-252.Mezirow, J. (1994). Understanding transformation theory. Adult Education Quarterly, 44(4), 222-232.Mezirow, J. (1997). Transformative learning: Theory to practice. In P. Cranton (Ed.), Transformative learning in action: Insights from practice - New directions for adult and continuing education, No. 74 (pp. 5-12). San Francisco: Jossey-Bass.Mezirow, J. (1998). On critical reflection. Adult Learning Quarterly 48(3), 185-198.Mezirow, J. (2000). Learning as transformation: Critical perspectives on a theory in progress. San Francisco: Jossey-Bass.Mezirow, J. (2003). Transformative learning as discourse. Journal of Transformative Education, 7(1 ), 58-63.Tennant, M. (1997). Psychology and Adult Learning (2nd edn.). London Routledge.