Η συμβολή του Jack Mezîrow

Part of : Εκπαίδευση ενηλίκων ; No.33, 2014, pages 16-19

Issue:
Pages:
16-19
Section Title:
Αφιέρωμα
Author:
Abstract:
Δεν διατίθεται περίληψη.
Subject:
Subject (LC):
References (1):
  1. Mezirow, J. (2007). Μαθαίνοντας να σκεφτόμαστε όπως ένας ενήλικος. Στο Mezirow, J. και Συνεργάτες, Η Μετασχηματίζουσα Μάθηση. Αθήνα: Μεταίχμιο, σ. 41-71. (Πρώτη δημοσίευση 2000).Κόκκος, Α. (2007). Εισαγωγικό Σημείωμα στο βιβλίο: Mezirow, J. και Συνεργάτες, Η ΜετασχηματίζουσαΜάθηση, α. 9-14. Αθήνα: Μεταίχμιο.Mezirow, J. (1981). A Critical Theory of Adult Learning and Education. Adult Education, 32, o. 3-27.Mezirow, J. (1985). A Critical Theory of Self – Directed Learning. Στο Brookfield, St. (Ed.), Self – Directed Learning: From Theory to Practice. New Directions for Continuing Education, no 25. San Francisco: Jossey - Bass.Mezirow, J. (1989). Personal Perspective Change through Adult Education. Στο Titmus, C. (Ed.), Lifelong Education for Adults: An International Handbook. UK: Oxford University Press, σ. 195-198Mezirow, J. and Associates (1990). Fostering Critical Reflection in Adulthood. San Francisco: Jossey -Bass.Mezirow, J. (1991). Transformative Dimensions of Adult Learning. San Francisco: Jossey - Bass.Mezirow, J. (1994). Understanding Transformation Theory. Adult Education Quarterly, 44, o. 222-232.Mezirow, J. (1997). Transformative Learning: Theory to Practice. New Directions for Adult and Continuing Education, 74, σ. 5-12.Mezirow, J. (1998). On Critical Reflection. Adult Education Quarterly, 48, o. 185-198.Mezirow, J. (2009). An Overview on Transformative Learning. Στο llleris, K. (Ed.), ContemporaryTheories of Learning. London and New York: Routledge, σ. 90-105.