Ἡ κλειστὴ ψυχή : Ἡ ἀρνητικὴ λειτουργία τῆς ἐπιθυμίας στὴν Πολιτεία τοῦ Πλάτωνα καὶ στὴ φιλοσοφία τοῦ Ἐπίκτητου

Part of : Θεολογία : τριμηνιαία έκδοση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος ; Vol.85, No.3, 2014, pages 269-282

Issue:
Pages:
269-282
Author:
Abstract:
Δεν διατίθεται περίληψη.
Subject:
Subject (LC):
References (1):
  1. 1. ANNAS, J., (2006). Εισαγωγή στην Πολιτεία τοΰ Πλάτωνα, μτφρ. Χρ. Γραμμένου, Αθήνα: Εκδόσεις Καλέντης.2. ANAGNOSTOPOULOS, M., (2006). The Divided Soul and the Desire for Good in Platos Republic, στο G. Santas (έπιμ.), The Blackwell Guide to Platos Republic, Cambridge MA: Blackwell Publishing, σσ. 166-188.3. BLAKELEY, D., (1994). Ή στωική θεραπεία περί των παθών, στο Κ. Βουδούρη, Ελληνιστική φιλοσοφία, Αθήνα: Διεθνές Κέντρο Ελληνικής Φιλοσοφίας και Πολιτισμού, σσ. 25-42.4. CHANTEUR, J., (1980). Platon, le désir et la cité, Paris: Sirey.5. DIXSAUT, M., (2003). Platon. Le désir de comprendre, Paris: Vrin.6. DUHOT, J.-J., (2003). Ό 'Επίκτητος και ή στωική σοφία, μτφρ. Δ. Παπαθανασοπούλου, Αθήνα: Εκδόσεις Ενάλιος.7. EDELSTEIN, L., (1966). The meaning of Stoicism, Cambridge MA: Harvard University Press.8. ERLER, M., (2007). Death is a Bugbear: Socratic Epode and Epictetus Philosophy of the Self, στο Th. Scaltsas και A. Mason (έπιμ.), The Philosophy of Epictetus, N.Y.: Oxford University Press, σσ. 99-111.9. GILL, C , (22005). The School in the Roman Imperial Period, στο Β. Inwood (έπιμ.), The Cambridge Companion to the Stoics, N.Y.: Cambridge University Press, σσ. 33-58.10. GUTHRIE, W.K.C., (1991), Σωκράτης, μτφρ. Τάσος Νικολάίδης, Αθήνα: Μ.Ι.Ε.Τ.11. IERODIAKONOU, Κ., (2007). The Philosopher as God's Messenger, στο Th. Scaltsas και A. Mason (έπιμ.), The Philosophy of Epictetus, σα. 56-70.12. IRWIN, T., (1977). Plato's Moral Theory, Oxford: Clarendon Press.13. INWOOD, B., (21987). Ethics and Human Action in Early Stoicism, N.Y.: Oxford University Press.14. LEKKAS, G., (2001). Liberté et progrès chez Origène, Turnhout: Brepols.15. ΛΕΚΚΑς, Γ, (2003). Επιχειρηματολογίες στρατηγικές εις τήν Πολιτείαντοΰ Πλάτωνος, Πλάτων, 53, σσ. 180-199.16. ΛΕΚΚΑς, Γ. (2009). Πλωτίνος. Προς μιά οντολογία τοΰ τρόπον, Αθήνα: Παπαζήσης.17. ΛΕΚΚΑς, Γ., (2013). Από τήν αύτοαναφορικότητα στην έτεροαναφορικότητα τοΰ άνθρωπου. Ή έννοια τής «προαιρέσεως» στη φιλοσοφία τοΰ Επικτήτου και τοΰ Ώριγένη, Θεολογία, 84, σσ. 189-210.18. LONG, A.A., (1999). Stoic Psychology, στο K. Algra, J. Barnes, J. Mansfeld και M. Schofield (έπιμ.), The Cambridge History of Hellenistic Philosophy Cambridge: Cambridge University Press, σσ. 560-584.19. LONG, A.A., (2002). Epictetus. A Stoic and Socratic Guide to Life, Oxford: Clarendon Press.20. ΜΟΥΤςΟΠΟΥΛΟς, E., (2009). Ή Αισθητική τής Ηθικής, Αθήνα: Ακαδημία Αθηνών.21. ΝΕΧΑΜΑς, Α., (2001). Ήτέχνη τοΰ βίου: Σωκρατικοί στοχαμοί άπα τόνΠλάτωνα στον Foucault, μτφρ. Β. Σπυροπούλου, Αθήνα: Νεφέλη.22. NUSSBAUM, M.C., (2009). The Therapy of Desire. Theory and Practice in Hellenistic Ethics, Princeton: Princeton University Press.23. PAPPAS, N., (22003). Plato and the Republic, London: Routledge.24. ΡΆΜΦΟς, Σ., (2004). Ό τυρρανικός άνθρωπος, Υπόμνημα στή Φιλοσοφία, Αθήνα: Πόλις, τόμ. 2, σσ. 171-179.25. ROBINSON, T.M., (21995). Platos Psychology, Toronto: University of Toronto Press.26. RIST, J.M., (1969). Stoic Philosophy, N.Y.: Cambridge University Press.27. SCHOFIELD, M., (22005). Stoic Ethics, στο Β. Inwood (έπιμ.), The Cambridge Companion to the Stoics, σα. 233-256.28. SHARPLES, R.W., (2002). Στωικοί, Επικούρειοι και Σκεπτικοί. Μιά εισαγωγή στην ελληνιστική φιλοσοφία, μτφρ. Μ. Λυπουρλή, Γ. Άβραμίδη, Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Θύραθεν.29. SORABJI, R., (2007). Epictetus on «proairesis» and Self, στο The Philosophy of Epictetus, p. 87-98.30. STEPHENS, W., (1994). Ή στωική αγάπη κατά τον Επίκτητο, στο Κ. Βουδούρη (έπιμ.), Ελληνιστική φιλοσοφία, σσ. 332-345.31. VLASTOS, G., (1994). Πλατωνικές Μελέτες, μτφρ. Ί. Άρζόγλου, Αθήνα: Μ.Ι.Ε.Τ